مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-30اجتماعي

کاهش دما همراه با ابر و باران در راه کاشان


فعالیت سامانه ناپایداری نسبی آب و هوا، همراه با کاهش دما تا روز پنجشنبه هفته جاری در مناطق مختلف دشت کاشان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: فعالیت سامانه ناپایداری نسبی آب و هوا، همراه با کاهش دما تا روز پنجشنبه هفته جاری در مناطق مختلف دشت کاشان ادامه خواهد داشت.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تفسیر آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار است که بر این اساس پدیده غالب آب و هوایی در بیشتر مناطق به صورت قسمتی ابری همراه با برش باران و غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی افزود: شدت این سامانه بارشی از روز سه شنبه تا چهارشنبه خواهد بود و روز پنجشنبه قسمتی ابری و احتمال بارش در اواخر روز دور از انتظار نیست و برای روزهای جمعه تا یکشنبه آینده به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تأکید کرد: با فعالیت سامانه بارشی در روزهای آینده، شرایط آب گرفتگی معابر، برف و مه گرفتگی و اختلال در رفت و آمد برای مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

ارغوانی گفت: میزان رطوبت هوا تا روز پنجشنبه 95 درجه خواهد بود که تا روز یکشنبه آینده 20 درجه کاهش خواهد داشت و سرعت وزش باد تا 12 متر بر ثانیه قابل پیش بینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما همراه با ابر و باران در راه کاشان

کاهش دما همراه با ابر و باران در راه کاشان