مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-30اجتماعي

ورود امواج بارشی جدید در کردستان


رییس ادارە پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: از امروز تا پنجشنبە شاهد ورود امواج بارشی جدید در سطح استان کردستان خواهیم بود.

- نشمیل احمدیانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از روز یکشنبە به تناوب شاهد عبور امواجی از سطح استان هستیم که موجب ابری شدن آسمان، مه، گاهاً وزش باد، بارش برف و باران (عمدتاً برف) و در ارتفاعات و گردنه ها کولاک و امکان ریزش بهمن خواهد شد.

وی عنوان کرد: بارش ها طی این مدت برای کل استان قابل توجه است؛ ولی از نظر مقدار برای نیمه غربی، جنوبی و مرکزی استان از قبیل شهرستان های سروآباد، مریوان، کامیاران، بانه، سنندج، جنوب شهرستان های دهگلان، سقز، قروه و غرب شهرستان دیواندره خواهد بود.

احمدیانی در ادامە بیان کرد: بارش ها طی بازه زمانی بعدازظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه قابل توجه و شدید بوده که با توجه به این شرایط موجب اختلال در ترددهای بین شهری و روستایی و انسداد معابر خواهد شد.

رییس ادارە پیش بینی هواشناسی کردستان یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز بتدریج از امروز تا روز سه شنبه میانگین دمای شبانه روزی تغییرات قابل ملاحظه ای نداشته و با نوسان 1 تا 3 درجه سلسیوس در همین محدوده باقی خواهد ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته نیز میانگین دما هوا کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود امواج بارشی جدید در کردستان

ورود امواج بارشی جدید در کردستان