مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-30سياسي

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «نادری» و «بشیری خطیبی»


شهردار تبریز به همراه رییس و دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام «سهراب نادری» و «حمید بشیری خطیبی» دیدار و گفت وگو کرد.

- دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان نادری و بشیری خطیبی ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز به همراه رییس و دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام سهراب نادری و حمید بشیری خطیبی دیدار و گفت وگو کرد.

یعقوب هوشیار، یکشنبه شب، نهم بهمن ماه، به همراه حجت الاسلام رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

هوشیار، ادامه داد: خانواده های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «نادری» و «بشیری خطیبی»

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «نادری» و «بشیری خطیبی»