مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-29ورزشي

آیا تاج عمدا فدراسیون را به دره مدیران معارض می اندازد؛ مار در آستین!


انتصاب مدیران باشگاهی در فدراسیون!! تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، - فدراسیون فوتبال ایران در کنار انواع بحران هایی که با آن دست و پنجه نرم می کند؛ یک مشکل عجیب و خودخواسته را هم به لیست مسائل خود اضافه کرده است؛ استفاده از مدیران دوشغله و درگیر با تعارض منافع.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ مهدی تاج در دور تازه ریاست بر تشکیلات فوتبال کشور وعده داده بود که از تکرار اقدامات خلاف قانون دوره قبل، تک محوری، استفاده از یک حلقه خاص بین مدیران فدراسیون و اتخاذ تصمیمات خلق الساعه و بدون مشورت دست بکشد اما با گذشت شش ماه از انتخاب در مجمع پرحرف وحدیث ، بار دیگر رویه سابق را در پیش گرفته است.

نشانه های این دور تسلسل، از احکامی که تاج صادر کرده، نمایان است.

این دیگر اظهر من الشمس است که نباید از مدیرانی که دچار تعارض منافع هستند در تیم مدیریتی فدراسیون و ریاست کمیته ها بهره گرفت اما تاج این مورد ابتدایی را هم نمی بیند یا نسبت به اهمیت آن بی توجه است.

مصداق بی توجهی مهدی تاج به اصل ممانعت از تعارض منافع، سکوت مقابل مدیرعاملی هوشنگ نصیرزاده رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون در باشگاه تراکتور است! تعارضی که خیلی زود و در اولین جنجال داوری باشگاه تبریزی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تاج عمدا فدراسیون را به دره مدیران معارض می اندازد؛ مار در آستین!

آیا تاج عمدا فدراسیون را به دره مدیران معارض می اندازد؛ مار در آستین!