مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 22:202023-01-29ورزشي

برگزاری دوی ماراتن در دلِ خلیج فارس


رییس فدارسیون دو و میدانی از برگزاری مسابقات بین المللی دو ماراتن و نیمه ماراتن جام خلیج فارس در جزیره ابوموسی به مناسبت روز ملی خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: همزمان با دهم اردیبهشت ماه روز خلیج فارس، مسابقه دو ماراتن و نیمه ماراتن جام خلیج فارس با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی و با همکاری سه دستگاه شامل از وزارت ورزش، فدراسیون دو و میدانی و استانداری هرمزگان در جزیره ابوموسی برگزار می شود.

  وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود 600 تا هزار ورزشکار در این مسابقات شرکت کنند، افزود: پیگیری خواهیم کرد این مسابقات در تقویم فدراسیون دو و میدانی کشور و سپس فدراسیون آسیایی و جهانی ثبت و هر ساله به مناسبت روز خلیج فارس با همین نام در جزیره ابوموسی برگزار شود.

  رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به فلسفه انتخاب جزیره ابوموسی برای برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار خوب جزایر استان هرمزگان در حوزه توریستی و گردشگری و همچنین حوزه سلامت در بین شهروندان و ورزشکاران کشور به دنبال توسعه ورزش در جزایر نیز هستیم.

   وی افزود: به دنبال این هستیم تا مسابقات دو ماراتن و نیمه ماراتن را در جزیره ابوموسی به نام خلیج فارس که نسبت به هر دوی آنها غیرت ملی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوی ماراتن در دلِ خلیج فارس

برگزاری دوی ماراتن در دلِ خلیج فارس