مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:502023-01-29اقتصادي

سهمیه کاشت 30 میلیون اصله نهال در لرستان در نهضت ملی کاشت درخت


رییس اداره جنگل کاری منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: یک پروژه تحت عنوان طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور به دستور ریاست جمهوری کلید خورده است که سهمیه استان از این تعداد کاشت نهال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید رحمان سهرابی امشب در جمع خبرنگاران، با اشاره به کشت نهال در نهالستان های لرستان، اظهار کرد: یک پروژه تحت عنوان طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور به دستور ریاست جمهوری کلید خورده است.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه استان از این تعداد کاشت نهال، 30 میلیون کاشت درخت طی چهار سال است.

رییس اداره جنگل کاری منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه از اسفند امسال تا اسفند سال آینده باید هفت و نیم میلون درخت در استان کاشته شود، افزود: برنامه ریزی شده که این تعداد درخت در پنج نهالستان تحت مالکیت ادار کل منابع طبیعی و مراکز بخش خصوصی کاشته شود.

سهرابی بیان داشت: ظرفیت پنج نهالستان استان حدود چهار میلیون اصل نهال است، همچنین سه و نیم میلیون اصله نهال دیگر باید توسط بخش خصوصی همچون صنایع و معادن، آزادراه، کشت و صنعت و .

انجام شود.

وی با بیان اینکه عملیات کاشت نهال در نهالستان ها آغاز شده است، گفت: با بخش خصوصی رایزنی شده که نسبت به کاشت درختان اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه کاشت 30 میلیون اصله نهال در لرستان در نهضت ملی کاشت درخت

سهمیه کاشت 30 میلیون اصله نهال در لرستان در نهضت ملی کاشت درخت