مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-29سياسي

جیره بندی آب در بوشهر پایان می یابد


پروژه آب شیرین کن مپنا بوشهر با ظرفیت تولید 12 هزار مترمکعب در شبانه روز آماده افتتاح است، با افتتاح این طرح آبرسانی مشکل جیره بندی آب در بوشهر پس از سال ها برطرف می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: پروژه آب شیرین کن مپنا بوشهر با ظرفیت تولید 12 هزار مترمکعب در شبانه روز آماده افتتاح است، با افتتاح این طرح آبرسانی مشکل جیره بندی آب در بوشهر پس از سال ها برطرف می شود.

احمد محمدی زاده یکشنبه 9 بهمن در جلسه شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر تا پایان سال شاهد سه برنامه و رویداد مهم است اظهار کرد: دهه مبارک فجر، دور دوم سفر استانی هیئت دولت و رییس جمهور و حضور گردشگران نوروزی از جمله برنامه های مهم استان بوشهر تا پایان سال است.

وی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را برشمرد و با اشاره به اینکه استان بوشهر قبل از انقلاب از خدمات و زیرساخت های اولیه بی بهره بود گفت: استان بوشهر قبل از انقلاب اسلامی از امکانات راه مناسب، آبرسانی، برق رسانی، بهداشت، درمان و طرح های عمران و آبادانی بی بهره بود.

استاندار بوشهر با اشاره به توطئه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزود: در 44 سال گذشته توطئه و دسیسه های گوناگونی علیه نظام اسلامی از سوی دشمنان ایجاد شده که با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور مردم یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیره بندی آب در بوشهر پایان می یابد

جیره بندی آب در بوشهر پایان می یابد