مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-29سياسي

کمک آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک البرز به مقاوم سازی نقاط بحرانی استان


سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز گفت: متخصصان توانمند اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ایده و طرح های نوین، نیاز استان را به مجموعه های خارج از استان در زمینه انجام امور مطالعاتی و ارتقاء کیفی پروژه ها کاهش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، منوچهر غفاری، سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز، با فنونی زاده مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و کریم پور معاون مدیرکل آزمایشگاه مکانیک خاک دیدار و در زمینه های مشترک به بحث و گفتگو پرداختند.

 سرپرست مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازوی توانمندی برای دستگاه های اجرایی استان بویژه مدیریت بحران استانداری است، گفت: پیشگیری از بحران که از ارکان اصلی مدیریت بحران است و مقاوم سازی به عنوان شالوده اصلی پیشگیری می تواند به عنوان یکی از خدمات موثر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش های مختلف مطالعاتی و عملیاتی با توجه به شناخت خوبی که از توانمندی ها و ظرفیت های فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک داریم به کمک بحران استان بیاید.

 غفاری یادآور شد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برندی ارزشمند برای وزارت راه و شهرسازی است و جایگاه این مجموعه در ساخت، نظارت و نگهداری و افزایش کیفی و طول عمر مفید پروژه ‎های عمرانی ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک البرز به مقاوم سازی نقاط بحرانی استان

کمک آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک البرز به مقاوم سازی نقاط بحرانی استان