مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:302023-01-29سياسي

صنایع اراک ظرفیت تولید انواع شناور برای دریای خزر را دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، «علی اکبر کریمی» در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی استان مرکزی، با اشاره به اینکه صنایع اراک ظرفیت تولید انواع شناور برای دریای خزر را دارند، - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد های صنعتی اراک ظرفیت برجسته ای در تولید شناور به ویژه شناور های کفی برای دریای خزر را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی اکبر کریمی در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی استان مرکزی، با اشاره به اینکه صنایع اراک ظرفیت تولید انواع شناور برای دریای خزر را دارند، اظهار کرد: شورای عالی صنایع دریایی مبتنی بر قانون صنایع دریایی است و در هشت سال فعالیت دولت گذشته توجهی به این شورا نشد، اما در دولت سیزدهم شورای عالی دریا تشکیل و فعالیت خود را توسعه داده است.

کریمی بیان کرد: استان مرکزی به سبب بهره مندی از صنایع مادر تخصصی، ظرفیت بالایی دارد و با توجه به سابقه ای که این استان دارد، می تواند در حوزه صنایع دریایی نقش آفرین باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع استان مرکزی در ساخت تاسیسات بندری، ساخت دکل، تولید جرثقیل های سنگین بندری در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه تجربه و ظرفیت لازم را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع اراک ظرفیت تولید انواع شناور برای دریای خزر را دارند

صنایع اراک ظرفیت تولید انواع شناور برای دریای خزر را دارند