مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-29اقتصادي

توسعه دانش بنیان خدمات فنی و تخصصی با جذب نیروهای نخبه


از ابتدای سال با برنامه ریزی منسجم برای تحقق شعار سال را آغاز و موفق شدیم با بهره مندی و جذب نخبگان ضمن پیوند صنعت و دانشگاه، - شرکت را به سمت دانش بنیان برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام شد، اظهار کرد: از ابتدای سال با برنامه ریزی منسجم در ستاد و مراکز استان ها تلاش برای تحقق شعار سال را آغاز و موفق شدیم با بهره مندی و جذب نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه هی ضمن پیوند صنعت و دانشگاه، شرکت را به سمت دانش بنیان ببریم و خدمات قابل ارائه آزمایشگاهی را به بیش از 630 مورد خدمت در بخش های مطالعه فنی، مشاوره افزایش دهیم و ارائه خدمات آزمایشگاهی شامل زمین شناسی، مقاومت مصالح، مکانیک خاک و سنگ شناسی، قیر و آسفالت، ژئو تکنیک دریایی، معادن، شیمی و فیزیک، آزمون های غیر مخرب، نگهداری دارایی های حمل و نقل، بتن و فلزات و … را با تجهیزات منحصر بفرد، به روز و استاندارد را در سراسر کشور ارائه دهیم.

کیانپور تصریح کرد: با تلاش و بروز رسانی تجهیزات شرکت هم اکنون 25 درصد ظرفیت بازار ژئوتکنیک در اختیار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است و با برنامه ریزی انجام شده و با تلاش جهادی، این ظرفیت را به 30 درصد خواهیم رساند.

وی افزود: این شرکت با ارائه خدمات آزمایشگاهی بیش از نیاز کشور، بازوی توانمند دولت و نظام فنی و اجرایی در توسعه و افزایش کیفیت زیرساخت های کشور بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دانش بنیان خدمات فنی و تخصصی با جذب نیروهای نخبه

توسعه دانش بنیان خدمات فنی و تخصصی با جذب نیروهای نخبه