مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-29بين الملل

وزارت خارجه فلسطین رژیم صهیونیستی را به مجازات جمعی مردم قدس متهم کرد


وزارت خارجه فلسطین امروز (یکشنبه) دولت رژیم صهیونیستی را مسئول تنش اخیر میان دو طرف دانست و تل آویو را به اتخاذ اقداماتی علیه اهالی قدس متهم کرد، - وزارت خارجه فلسطین امروز (یکشنبه) دولت رژیم صهیونیستی را مسئول تنش اخیر میان دو طرف دانست و تل آویو را به اتخاذ اقداماتی علیه اهالی قدس متهم کرد، اقداماتی که نقض قوانین بین المللی است و هدف از آن پایان دادن به حضور فلسطینی ها در قدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، این وزارتخانه در بیانیه ای تصمیمات کابینه کوچک رژیم صهیونیستی را محکوم کرد، تصمیماتی که طی آن بر هدف قرار دادن خانواده ها و منازل آن دسته از اهالی قدس که علیه صهیونیست ها دست به حملاتی می زنند، تاکید شده است.

در این بیانیه آمده است که این تصمیمات نقض آشکار قوانین بین المللی، توافقنامه های ژنو بوده و نوعی مجازات جمعی در راستای سیاست رژیم صهیونیستی پیرامون هدف قرار دادن حضور فلسطینی ها در قدس و تخلیه این شهر از ساکنان اصلی آن است.

در ادامه این بیانیه آمده است که وزارت خارجه فلسطین دولت رژیم صهیونیستی را مسئول کامل و مستقیم تجاوزات، نقض ها و جنایت های این رژیم علیه ملت فلسطین می داند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین رژیم صهیونیستی را به مجازات جمعی مردم قدس متهم کرد

وزارت خارجه فلسطین رژیم صهیونیستی را به مجازات جمعی مردم قدس متهم کرد