مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-29حوادث

تیم امدادی هلال احمر قزوین به مناطق زلزله زده خوی اعزام شد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام یک تیم امدادی به همراه اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده خوی در استان آذربایجان غربی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین خویینی اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله 5.

9 ریشتری شب گذشته در استان آذربایجان غربی و استمرار پس لرزه های آن، یک تیم مجهز از هلال احمر قزوین شامل 15 امدادگر متخصص در حوزه آواربرداری و کار با دستگاه های زنده یاب، به همراه 6 دستگاه خودرو 2کابین، تریلر و کامیون، 400 تخته چادر و 100 بسته غذایی 72 ساعته به مناطق زلزله زده خوی اعزام شد.

وی ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان قزوین با توجه به زلزله خیز بودن این استان همواره در حالت آماده باش قرار دارند و برای مقابله با هرگونه خطرات احتمالی، با بهره مندی از تجهیزات خود آماده یاری رساندن به هموطنان خود در اقصی نقاط کشور هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان، دارای یک تیم 10 نفره با پنج دستگاه زنده یاب است که برای آوار برداری در مناطقی که زلزله در آن اتفاق افتاده، بکار گیری می شود در ادامه تصریح کرد: تمامی اعضای جمعیت هلال احمر پس از عضویت، آموزش های لازم در خصوص امداد و نجات، پیشگیری، کاهش حوادث و همچنین خطرات طبیعی را می گذرانند تا آماده ارائه خدمات در مواقع بحرانی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم امدادی هلال احمر قزوین به مناطق زلزله زده خوی اعزام شد

تیم امدادی هلال احمر قزوین به مناطق زلزله زده خوی اعزام شد