مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-29سياسي

هدف دشمن از اهانت به قرآن قداست زدایی از دین است


آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه هدف دشمن از اهانت به ساحت قرآن کریم قداست زدایی از دین است، گفت: بر هر مسلمانی به هر نحوی واجب است که مخالفت خود را اظهار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) امروز در پایان درس خارج فقه ضمن ابراز انزجار و محکوم کردن اهانت در برخی از کشورهای اروپایی به ساحت قرآن کریم گفت: مسئله اهانت بزرگی که به ساحت مقدس قرآن کریم در این ایام در برخی کشورهای اروپایی مثل سوئد و هلند واقع شد و قرآن را آتش زدند و پلیس آن کشور هم از شخص هتّاک حمایت و حفاظت کرد، ابعاد مختلفی دارد که باید همه مسلمانان و علمای جهان اسلام اعم از شیعه و سنی و در یک دایره وسیع تر همه بشریت این را مورد دقت و بررسی قرار بدهند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) بیان کرد: در این ماجرای پلید اولین سؤال آن است که آیا این یک کار فردی است یا امری برنامه ریزی شده است؟ آیا یک دیوانه بی عقل رفته یک جایی و قرآن را آتش زده، یا نه یک برنامه حساب شده برای مقابله با دنیای اسلام و مسلمین است؟ به نظرم هیچ آدم عاقلی تردید ندارد که این برنامه ای حساب شده است.

وی خاطرنشان کرد: چند سال قبل یک روحانی مسیحی در یکی از کلیساها قرآن را آتش زد، دولت آنها گفت این فرد عقل درستی ندارد! اما این توجیه نمی تواند قابل قبول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از اهانت به قرآن قداست زدایی از دین است

هدف دشمن از اهانت به قرآن قداست زدایی از دین است