مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-29سياسي

خزعلی: مخالفت ایران با اجرای بند آموزش سند 2030 همچنان پا بر جاست


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه مدیریت کارگروه توانمندسازی اقتصادی آیورا که ایران به مدت دو سال عهده دار آن است، ارتباطی با 2030 ندارد، - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه مدیریت کارگروه توانمندسازی اقتصادی آیورا که ایران به مدت دو سال عهده دار آن است، ارتباطی با 2030 ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مخالفت با اجرای بند آموزش سند 2030 در کشور پابرجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مخالفت با اجرای بند آموزش سند 2030 در کشور پابرجاست و مدیریت کارگروه توانمندسازی اقتصادی آیورا که ایران به مدت دو سال عهده دار آن است، ارتباطی با 2030 ندارد.

وی در توییت دیگری افزود: آیورا (اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند) نهادی با هدف توسعه همکاری های تجاری-اقتصادی است و با ریاست جمهوری اسلامی ایران بر کارگروه بانوان آیورا، زنان متخصص ایرانی، زنان کشورهای عضو آیورا را توانمند می سازند.

در تعاملات بین المللی بر اصول خود پافشاری می کنیم حتی اگر مرتبط با داخل کشور نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی شب گذشته در مناظره با معصومه ابتکار به عهده داری آیورا برای آموزش زنان حاشیه اقیانوس هند از سوی ایران اشاره کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: مخالفت ایران با اجرای بند آموزش سند 2030 همچنان پا بر جاست

خزعلی: مخالفت ایران با اجرای بند آموزش سند 2030 همچنان پا بر جاست