مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:122023-01-29سياسي

ساعت کاری زنان شاغل کاهش پیدا کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ساعت کاری زنان باید کاهش پیدا کند زیرا در این صورت می توان از حضور زنان در خانواده و نقش آنها در تحکیم بنیان خانواده بهره مند شد.

- آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه طرح سامان خانواده که در استانداری یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در حوزه خانواده در سطح شهرستان های استان یزد اظهار کرد: باید در همه زمینه ها با برنامه پیش برویم اما نباید درگیر تشکیلات و کاغذ بازی های اداری شویم.

وی عنوان کرد: دشمن متوقف نشده و تمام توان خود را برای به انحراف کشاندن و تخریب جامعه و خانواده به کار گرفته است و برنامه ریزی و فعالیت های گسترده ای نیز دارد بنابراین نباید درگیر بروکراسی اداری شویم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با بیان اینکه جامعه از خانواده تشکیل می شود، افزود: اگر خانواده از هم گسیخته باشد، جامعه نیز شرایط خوبی نخواهد داشت اما اگر بنیان خانواده مستحکم، سرشار از مودت و همدلی باشد، این روحیه به جامعه نیز تعمیم پیدا خواهد کرد.

ناصری عنوان کرد: در مسئله تحکیم خانواده دو مبحث تشکیل و تحکیم خانواده را باید مدنظر قرار دهیم و باید بستر مناسب را برای تحقق این دو مهم فراهم کنیم و در این بین توجه داشته باشید که زنان نقش اساسی در تشکیل و تحکیم خانواده ایفا می کنند بنابراین بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری زنان شاغل کاهش پیدا کند

ساعت کاری زنان شاغل کاهش پیدا کند