مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-29سياسي

دهه فجر خنثی کننده توطئه های دشمنان است


فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان رویش ها و خدمات انجام شده در این سالهاست، - گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی و رویدادهای انقلاب را باید به نسل جدید معرفی و تبیین کنیم.

علیرضا تیموری در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان که با حضور هیاتهای مذهبی و هیاتهای امنای مساجد شهرستان بهاباد در خصوص هرچه با شکوهتر برنامه های ایام الله دهه فجر برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که محور برنامه های امسال دهه فجر جهاد تبیین و مردمی سازی کردن مراسم دهه فجر و انقلاب اسلامی است لذا در این راستا باید همه تلاش کنیم که برنامه های امسال باشکوه هر چه بیشتری برگزار شود، اظهار کرد: برگزاری این جشن ها امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.

وی دهه فجر را خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانست و خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار با تاکید براینکه جهاد تبیین از این جهت مهم است که دشمن در حال شبهه افکنی و فضا سازی برای تخریب جامعه است و اگر جهاد تبیین شکل نگیرد، باید به شکل دیگری با دشمن مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر خنثی کننده توطئه های دشمنان است

دهه فجر خنثی کننده توطئه های دشمنان است