مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-29اجتماعي

آغاز نهضت ساخت پارکینگ


شهردار منطقه 10 از انعقاد تفاهم نامه ساخت 300 پارکینگ در این منطقه خبر داد و گفت: پارکینگ گلستانی اولین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه خواهد بود.

- به گزارش فارس، مهدی اخ الصنایع با اشاره به بافت فرسوده، معابر کم عرض و تراکم زیاد منطقه 10 شهرداری تهران بر ضرورت ساماندهی و ساخت پارکینگ های عمومی تاکید کرد و گفت: رویکرد مدیریت شهری برای رفع معضل سرگردانی وسایل نقلیه شهروندان در سطح منطقه توسعه پارکینگ های طبقاتی و مکانیزه است و بر همین اساس تفاهم نامه ساخت 300 پارکینگ جدید از جمله پارکینگ گلستانی را با سازمان حمل و نقل و ترافیک منعقد کرده ایم.

شهردار منطقه 10 تهران گفت: منطقه 10 متراکم ترین منطقه شهری در میان مناطق 22 گانه تهران است و همین مسئله، توجه ویژه ای را برای افزایش سرانه های خدماتی و شهری برای ارائه خدمات به شهروندان می طلبد.

وی با بیان اینکه متاسفانه منطقه 10 با کمبود شدید سرانه پارکینگ روبه رو است، اظهار کرد: کمبود فضاهای عمومی، وجود معابر کم عرض، بافت فرسوده و جمعیت متراکم از جمله دلایلی هستند که موجب شده تا دیار مهر و ایمان در حوزه تامین پارکینگ با مشکل جدی روبه رو باشد.

اخ الصنایع با بیان اینکه چاره اندیشی برای تسهیل در ایجاد و احداث پارکینگ ضروری و الزامی است، تصریح کرد: متاسفانه به رغم تراکم زیاد منطقه 10 در حال حاضر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت ساخت پارکینگ

آغاز نهضت ساخت پارکینگ