مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-29سياسي

نظرات نمایندگان موافق و مخالف کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس


در حالی کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که نمایندگان مخالف معتقد بودند که برای اصلاح قانون انتخابات دولت باید لایحه بدهد و در مقابل نمایندگان موافق تاکید می کردند که باید مواردی از قانون انتخابات اصلاح شود.

- در حالی کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که نمایندگان مخالف معتقد بودند که برای اصلاح قانون انتخابات دولت باید لایحه بدهد و در مقابل نمایندگان موافق تاکید می کردند که باید مواردی از قانون انتخابات اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رضوانی نماینده تهران به عنوان اولین مخالف کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: با توجه به این که لایحه بر طرح تقدم دارد چرا دولت لایحه ای ارائه نکرده است؟ در دوران انتخابات بسیاری از مسائل تعلیق می شود و افراد حرکات انتخاباتی می کنند که کشور متضرر می شود.

ما نباید وقت مجلس شورای اسلامی را صرف کارهایی کنیم که دولت می تواند آن را انجام دهد.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به عنوان اولین موافق کلیات این طرح اظهار کرد: در این طرح زمان بیشتری برای بررسی صلاحیت کاندیداها دراختیار شورای نگهبان گذاشته شده و همچنین به تخلفات بعد از انتخابات هم رسیدگی می شود تدابیری اندیشیده شده که احزاب رسمی کشور هم نقش موثری داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات نمایندگان موافق و مخالف کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس

نظرات نمایندگان موافق و مخالف کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس