مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-29اقتصادي

مهمانان مهاجر به بوجاق رسیدند


سرپرست اداره پارک ملی خشکی دریایی بوجاق از سرشماری پرندگان در پارک ملی بوجاق خبر داد و گفت: امسال به علت مطلوب بودن شرایط زیستی برای پرندگان مهاجر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، احسان باقری پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پارک  ملی بوجاق یک زیستگاه  طبیعی برای پرندگان و حیوانات است، اظهار کرد: پارک ملی بوجاق دارای ظرفیت خوبی به لحاظ گردشگری  و حضور پرندگان مهاجر است که باید از این نعمت الهی در راستای توسعه استان گیلان نهایت بهره را برد.

وی با اشاره به افزایش  پرندگان آبزی و کنارآبزی در پارک ملی بوجاق گفت:  شرایط آب وهوایی و امنیت خوب در پارک بوجاق آستانه اشرفیه، سبب افزایش مهاجرت بیش از 1/5 برابری پرندگان آبزی و کنار آبزی نسبت به مدت مشابه سال قبل در این منطقه شده است.

سرپرست اداره پارک ملی خشکی دریایی بوجاق از سرشماری پرندگان در پارک ملی بوجاق خبر داد و افزود: شواهد نشان می دهد آمار مهاجرت پرندگان نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

باقری پور با بیان اینکه در سال گذشته حدود 20 هزار قطعه از انواع پرندگان برای زمستان گذرانی به این پارک ملی مهاجرت کرده بودند، تصریح کرد: امسال به علت مطلوب بودن شرایط زیستی برای پرندگان مهاجر، بیش از 30 هزار قطعه از انواع پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی از جمله ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان مهاجر به بوجاق رسیدند

مهمانان مهاجر به بوجاق رسیدند