مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-29اقتصادي

تحقق 87 درصدی بودجه شهرداری تهران


مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران در حوزه شهرسازی برای پرونده های بالای یک میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب کاشانی خزانه دار شورای شهر تهران در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد 9 ماهه بودجه شهرداری تهران گفت: 33 هزار و 72 میلیارد تومان منابع نقدی و غیر نقدی است که نسبت به طول کل پوشش و صبح پنج درصد است و از مبلغ گفته شده مجموع عملکرد نقد و غیر نقد مبلغ 32 هزار و 477 میلیارد تومان مربوط به عملکرد نقد و 625 میلیارد تومان مربوط به عملکرد غیر نقد است.

وی با اشاره به منابع درآمد 9 ماهه سال گفت: در منابع حاصل از واگذاری های دارایی های مالی 11 درصد منابع حاصل از واگذاری دارایی سرمایه ای یک درصد و در فصل درآمدها 88 درصد تحقق بودجه داشته ایم.

کاشانی گفت: شهرداری تهران حدود 101 درصد درآمدها وصول کرده است که اجرای آن ناشی از توسعه شهر و اجرای مصوبات اصلاحیه منابع شهرسازی است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در بخش منابع حاصل از واگذاری درآمدها نیز باید شش هزار میلیارد تومان وصول می شد که مبلغ 407 میلیارد تومان وصول شده است همچنین در بخش منابع حاصل از واگذاری دارایی های مالی باید مبلغ دو هزار میلیارد تومان وصول می شد که مبلغ سه هزار میلیارد تومان وصول یعنی میزان 120 درصد وصول شده است که علت اصلی آن اوراق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 87 درصدی بودجه شهرداری تهران

تحقق 87 درصدی بودجه شهرداری تهران