مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-29سياسي

زیرساخت های اردستان برای گردشگری اقتصادی کافی نیست


با تمام کارهای انجام شده همچنان زیرساخت های اردستان برای گردشگری اقتصادی کافی نیست و تنها 50 درصد ظرفیت منطقه فراهم است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با تمام کارهای انجام شده همچنان زیرساخت های اردستان برای گردشگری اقتصادی کافی نیست و تنها 50 درصد ظرفیت منطقه فراهم است.

سید محمدهادی احمدی طباء شامگاه (شنبه، 8 بهمن) در کارگروه ستاد تسهیل سفر شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت هایی که در این شهرستان وجود دارد، در حال حاضر اقتصاد اردستان را حوزه گردشگری احیا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم گردشگری اقتصادی را در شهرستان اردستان احیا کنیم باید برنامه ریزی داشته باشیم، افزود: حوزه میراث فرهنگی می تواند به تنهایی فرهنگ ساز باشد و در منطقه تأثیر فرهنگی بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان، تصریح کرد: نوروز 1402 برای مجموعه مدیریت شهرستان اردستان بسیار مهم است که در این راستا طرح جامع گردشگری شهرستان به همراه تقویم گردشگری اردستان با همکاری نخبگان حوزه گردشگری کشور در حال تدوین و تنظیم است.

احمدی طباء با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم شهرستان را در مسیر گردشگری اقتصادی قرار دهیم باید زیرساخت های لازم را فراهم کنیم، گفت: در حال حاضر با تمام کارهای انجام شده و برنامه ریزی هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های اردستان برای گردشگری اقتصادی کافی نیست

زیرساخت های اردستان برای گردشگری اقتصادی کافی نیست