مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-29ورزشي

تکرار فینال فصل گذشته در یزد/شهداب به دنبال صدرنشینی؛ پیکان به دنبال انتقام جویی


در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد مدافع جدی عنوان قهرمانی میزبان حریف خود در فینال فصل گذشته لیگ یعنی پیکان تهران است.

- تکرار فینال فصل گذشته در یزد/شهداب به دنبال صدرنشینی؛ پیکان به دنبال انتقام جویی ایسنا/یزد در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد مدافع جدی عنوان قهرمانی میزبان حریف خود در فینال فصل گذشته لیگ یعنی پیکان تهران است.

سوت هفته بیست ودوم لیگ برتر والیبال ایران امروز یکشنبه نهم بهمن با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان زده خواهد شد که در حساس ترین دیدار های این هفته تیم شهداب یزد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پیکان تهران است.

این دیدار از آن جهت حساس ترین دیدار این هفته و حتی این فصل لیگ برتر است که تیم های شهداب و پیکان در فینال فصل گذشته لیگ نیز مقابل هم صف آرایی کرده بودند که در نهایت شهدابی ها با نتیجه سه بر یک از سد پیکان گذشته و صاحب عنوان قهرمانی شدند.

پیکان در این دیدار نه فقط به دنبال انتقام 3 شکست خود از مجموع چهار بازی در فصل گذشته است، بلکه سعی دارد با توجه به شکست دور رفت این فصل لیگ در هفته نهم، این بازی را به سود خود پایان ببرد؛ هر چند در آن روی سکه نیز شهداب در تلاش است با پیروزی در این دیدار، جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار فینال فصل گذشته در یزد/شهداب به دنبال صدرنشینی؛ پیکان به دنبال انتقام جویی

تکرار فینال فصل گذشته در یزد/شهداب به دنبال صدرنشینی؛ پیکان به دنبال انتقام جویی