مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-29حوادث

کشف یک تن زغال بلوط در شهرستان های اردل و فارسان


جانشین فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران یگان حفاظت در شهرستان اردل و فارسان یک تن زغال بلوط جنگلی غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

- ایمان اسکندری نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پیرو تشدید اقدامات حفاظتی در سطح استان و در راستای اجرای ماده 25 مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان اردل و فارسان با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی یک تن زغال بلوط جنگلی غیرمجاز در انبارهای این شهرستان ها کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از انجام تحقیقات 3 متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده مراتب جهت پیگیری قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

اسکندری نژاد افزود: با استناد به ماده 25 مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر اینکه هرگونه حمل، عرضه، خرید، فروش، نگهداری، اقدام برای خروج و یا خارج کردن چوب، هیزم یا زغال حاصل از درختان جنگلی به طور مطلق و ارتکاب این اعمال در مورد سایر محصولات و فراورده ها یا مصنوعات منابع طبیعی اعم از جانوری و گیاهی به قصد تجاری، بدون تحصیل پروانه از مرجع ذی صلاح ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن زغال بلوط در شهرستان های اردل و فارسان

کشف یک تن زغال بلوط در شهرستان های اردل و فارسان