مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-29اقتصادي

تحقق 85 درصد از بودجه سال 1401 تا پایان دی ماه


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تحقق 85 درصدی بودجه 1401 تا پایان دی ماه گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های ویژه، امیدواریم 100 درصد بودجه مصوب را تا پایان سال، - محقق کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لطف اله فروزنده در نشست هم اندیشی با مدیران کل، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های حوزه معاونت و معاونین مالی آن ها، از رویکردهای حاکم بر یک سیستم اداری صحبت کرد و این رویکردها را شامل برپایی نظام ارزشی، تفکر و برنامه ریزی استراتژیک، تفکر سیستمی و نگاه اقتضایی که همان تصمیم گیری مناسب نسبت به اقتضائات است، برشمرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: برای آنکه تفکر استراتژیک حاکم شود، مدیر باید نگاهی فرصت جویانه به تمامی مسائل حوزه های کاری خود داشته باشد و برای پیشبرد امور، برنامه ریزی منسجم و مشخص با همفکری، همکاری و هم افزایی پرسنل و کارشناسان سازمان طراحی کند که قابلیت اجرایی داشته باشد.

پس از مشخص شدن برنامه، تقسیم کار بین کارمندان صورت می گیرد و در این قسمت هم مدیر مجموعه با هماهنگی ها و ارتباطات خوبی که بین کارمندان و پرسنل ایجاد کرده، کارها را رو به سوی جلو، پیش می برد.

وی از لزوم پیگیری های ویژه درتمامی امور محوله سخن گفت و اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است که اگر دستوری داده شود و پیگیری صورت نگیرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 85 درصد از بودجه سال 1401 تا پایان دی ماه

تحقق 85 درصد از بودجه سال 1401 تا پایان دی ماه