مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-29سياسي

امنیت کردستان از مسیر بهبود معیشت مردم حاصل می شود


امنیت کردستان از مسیر بهبود معیشت مردم حاصل می شود و این مهم را بارها در جلسات استانداران عنوان کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا شنبه شب در نشست هم اندیشی با دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت دانشگاه کردستان، گفتگو را زمینه ساز تعامل و رسیدن به یک گفتمان مشترک دانست و اظهار کرد: من همواره مخالف سر سخت قانون بومی گزینی دانشگاه هستم، چرا که غیر از تبعیض آموزشی، مانع بزرگی بر سر راه مراودات دانشجویان مناطق مختلف با هم می شود.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پرشور دانشجویان دانشگاه کردستان بر تصریح در حل مشکلات جاری و عمومی نظیر کیفیت غذا و مشکلات خوابگاهی به رییس دانشگاه کردستان تأکید کرد که به صورت ویژه بررسی دقیقی در این رابطه داشته باشد تا در ترم آینده شرایط بهتری در دانشگاه حاکم شود.

زارعی کوشا در ادامه به تحلیل شرایط استان ورود کرد و گفت: برخی از مشکلات و مسائل ریشه های مختلف و مزمنی دارد و اعتقاد ندارم که مسئولان به جای گزارش عملکرد خود، عملکرد دیگران را اعلام و یا تخطئه کنند.

وی با بیان اینکه استان کردستان از استان های برخوردار از مواهب الهی و مخالف به کار بردن واژه محرومیت برای این استان هستم، عنوان کرد: با وجود همه این مسائل منکر از دست دادن فرصت ها به دلایل مختلف طی ادوار گذشته نیستم، چرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کردستان از مسیر بهبود معیشت مردم حاصل می شود

امنیت کردستان از مسیر بهبود معیشت مردم حاصل می شود