مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:102023-01-29بين الملل

کشورهای آمریکای لاتین هیچ تسلیحاتی به اوکراین ارسال نمی کنند


رییس جمهور آرژانتین پس از دیدار با صدراعظم آلمان تأکید کرد این کشور و دیگر کشورهای آمریکای لاتین قصد ندارند هیچ سلاحی به اوکراین ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آلبرتو فرناندز ، رییس جمهور آرژانتین پس از دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان تأکید کرد که کشورش و سایر کشورهای آمریکای لاتین قصد ارسال سلاح به اوکراین یا هر منطقه درگیری دیگر ندارند.

رییس جمهور آرژانتین در ادامه عملیات نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد، اما گفت نمی تواند ارزیابی و نظرش درباره اقدامات کنونی کشورهای اروپایی در اوکراین را اعلام کند.

وی دراین باره گفت: نمی توانم دیدگاهم را درباره تصمیمات کشورهای اروپایی بیان کنم، اما می دانم که صدراعظم شولتز و من بیش از همه خواستار آن هستیم که صلح در کوتاهترین زمان برقرار شود و دراین باره توافق داریم.

لولا داسیلو رییس جمهور برزیل نیز اخیراً اعلام کرد که این کشور دیگر مهمات تانک های لئوپارد 1 را به آلمان برای استفاده در کشور اوکراین نمی فروشد.

، روزنامه برزیلی فولا د سائوپائولو (Folha de Sao Paulo) اعلام کرد که لولا داسیلوا، پیشنهاد فروش مهمات تانک به آلمان به منظور استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای آمریکای لاتین هیچ تسلیحاتی به اوکراین ارسال نمی کنند

کشورهای آمریکای لاتین هیچ تسلیحاتی به اوکراین ارسال نمی کنند