مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 01:352023-01-28سياسي

خزعلی: تساوی غربی ، ظلم به زن است/ ابتکار: نمی توان حجاب را با برخورد قهری پیش برد


معاون زنان فعلی و پیشین ریاست جمهوری در مناظره ای به بررسی و نقد سیاست گذاری حوزه زنان پرداختند.

- در مناظره معاونان فعلی و سابق ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده عنوان شد خزعلی: تساوی غربی ، ظلم به زن است/ ابتکار: نمی توان حجاب را با برخورد قهری پیش برد معاون زنان فعلی و پیشین ریاست جمهوری در مناظره ای به بررسی و نقد سیاست گذاری حوزه زنان پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دولت سیزدهم و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دولت دوازدهم با حضور در برنامه تلویزیونی شیوه به مناظره در خصوص سیاست گذاری حوزه زنان پرداختند.

در ابتدای این برنامه معصومه ابتکار با گرامی داشت یاد و خاطره 17 هزار شهید زن، به حوادث پس از فوت مرحوم مهسا امینی اشاره و اظهار کرد: یاد تمامی کسانی که پس از فوت مرحوم مهسا امینی چه از طرف مردم و چه از طرف مدافعان امنیت جان باختند و باعث شد مردم در این حوادث تلخ عزا دار و ماتم زده شوند گرامی باد.

وی در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به آمدن روزی که افراد به خاطر افکار و دیدگاه خود هزینه ندهند، زندان نروند و هیچ زن و مرد خبرنگار، وکیل، هنرمند و استاد به خاطر حرف و دیدگاه خود هزینه نبیند، ادامه داد: به امید روزی که برگردیم به اصولی که همه در سال 57 به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: تساوی غربی ، ظلم به زن است/ ابتکار: نمی توان حجاب را با برخورد قهری پیش برد

خزعلی: تساوی غربی ، ظلم به زن است/ ابتکار: نمی توان حجاب را با برخورد قهری پیش برد