مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-28ورزشي

مهمترین بعد جهاد تبیین معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است


روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صاحبعلی اصغری شامگاه شنبه در جلسه کمیته های دهه فجر بیله سوار با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه مبارک فجر ضرورت دارد، اظهار کرد: جشن های دهه فجر امسال باید پررنگ تر از سال گذشته برگزار شود.

وی به برگزاری مراسم و جشن های دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشن ها امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شده و اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.

فرماندار شهرستان بیله سوار به لزوم انعکاس حداکثری عملکرد دستگاه های اجرایی برای افکار عمومی اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی باید عملکرد و دستاوردهای ادارات خود را در 44 سال گذشته به ویژه در دولت سیزدهم، در دهه فجر برای مردم تشریح کنند.

اصغری تصریح کرد: بیش از 360 برنامه مختلف در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری در ایام دهه فجر توسط 18 کارگروه کمیته های دهه فجر در شهرستان بیله سوار اجرایی و برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای زیادی بوده که باید چنین ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین بعد جهاد تبیین معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مهمترین بعد جهاد تبیین معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است