مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:152023-01-28حوادث

سارقان، موبایل های 10 میلیونی را به 400 هزارتومان می فروختند


در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس در کرمان 3باند سرقت به عنف متلاشی و 18 سارق دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در بازدید خبرنگاران از دستاوردهای پلیس شهرستان کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان، بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت پنج روز توسط نیروهای انتظامی در کلانتری ها و پلیس های تخصصی و با هماهنگی مقام قضایی اجرا شد و این طرح دستاورد های بسیار خوبی داشت.

سردار عبدالرضا ناظری، مهم ترین محور این طرح را دستگیری سارقان زورگیر ذکر کرد که در معابر از جوانان و مردم اخاذی و گوشی و اشیای قیمتی آنان را سرقت می کردند که با هوشیاری پلیس سه باند سارق به عنف متلاشی و 18 سارق دستگیر شدند و مال باختگان، این افراد را شناسایی کردند.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری سارقان عادی که در معابر باتری خودروها، لوازم خودرو ها و موتورسیکلت و همچنین لوازم منازل را سرقت می کردند، گفت: ماموران 353 فقره سرقت در این حوزه و همچنین تعداد زیادی موتورسیکلت و خودروی سرقتی را کشف کردند.

براساس مشاهدات خبرنگار ما بسیاری از سارقان زورگیری که بازداشت شده بودند، سن کمی داشتند و عمده این افراد بین 16 تا 25 ساله بودند.

مقام ارشد انتظامی با تایید این موضوع، تصریح کرد: سن ارتکاب جرم بسیار پایین آمده که دلایل خاص خودش را دارد و همین متهمان هم دارای سوابق متعدد مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان، موبایل های 10 میلیونی را به 400 هزارتومان می فروختند

سارقان، موبایل های 10 میلیونی را به 400 هزارتومان می فروختند