مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:002023-01-28سياسي

زمینه آزادی 44 زندانی در خراسان جنوبی فراهم شد


معاون سلامت، اصلاح و تربیت ستادکل زندان های خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر زمینه آزادی 44 زندانی فراهم و همچنین 44 بسته معیشتی در بین خانواده های زندانیان نیازمند مرکز استان توزیع می شود.

- مجید آذرمهری، امروز شنبه 8 بهمن ماه در ستاد چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای این ستاد گفت: حرکتی که به رهبری امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد، نقطه سرآغازی برحرکت های استکبار ستیز و ظلم ستیز در جهان محسوب می شود که تاکنون نیز با پرچمداری مقام معظم رهبری با صلابت و اقتدار ادامه پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دهه مبارک فجر، تجلی بخش حماسه ها و ایستادگی مردم ایران در مقابل رژیم طاغوت است که در نهایت این ایستادگی منجر به شکست رژیم ستم شاهی و استقرار حکومتی با پایه های دینی و مردمی شد.

آذرمهری با اشاره به دشمنی های کشورهای غربی و در راس آن امریکا عنوان کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه به دلیل ماهیت ظلم ستیزی و استکبارستیزی آن سبب شد تا کشورهای غربی و در راس آن امریکا در منطقه احساس خطر کنند و به همین منظور از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 44 زندانی در خراسان جنوبی فراهم شد

زمینه آزادی 44 زندانی در خراسان جنوبی فراهم شد