مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-28اجتماعي

یک شرکت در خارگ به دلیل آلودگی دریا محکوم شد


رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از محکومیت قطعی یکی از شرکت های مستقر در جزیره خارگ به دلیل آلوده کردن دریا و صدور جریمه 10 میلیون تومانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سیروس کرمی رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران از محکومیت قطعی یکی از شرکت های مستقر در جزیره خارگ به دلیل آلوده کردن دریا در دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شکایت این اداره کل از شرکت مذکور به دلیل آلوده کردن دریا بر اثر نشت مواد نفتی و پذیرش این موضوع از سوی آن شرکت، دادگاه تجدیدنظرخواهی، حکم بر محکومیت شرکت مذکور و پرداخت صد میلیون ریال جزای نقدی به نفع صندوق دولت صادر و اعلام کرده است.

وی افزود: حکم بدوی این پرونده در شعبه اول دادگاه عمومی بخش خارگ مبنی بر برائت متهم بوده است اما در ادامه روند تجدیدنظرخواهی، شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر حکم بر محکومیت شرکت مذکور داده است.

  کرمی خاطر نشان کرد: طبق ماده 9 قانون حفاظت از دریاها و رودخانه های قابل کشتیرانی در مقابل آلودگی به مواد نفتی چنین است: ماده 9 ـ آلوده کردن آب های موضوع این قانون به مواد نفتی ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان در صورت آلوده کردن عمدی به حبس از شش ماه تا دو سال یا جزای نقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت در خارگ به دلیل آلودگی دریا محکوم شد

یک شرکت در خارگ به دلیل آلودگی دریا محکوم شد