مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-28اجتماعي

لزوم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ/ دانش آموزان نخبه و موفق در اردبیل حمایت می شوند


سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ گامی موثر در مسیر توسعه است که باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماداعجازی شامگاه امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل، اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ گامی موثر در مسیر توسعه است که باید تمامی دستگاه های ذی ربط توجه ویژه به این حوزه داشته باشند.

  وی به تقویت کلاس هنر، قرآن و ورزش در مدارس به ویژه در دهه فجر تاکید کرد و افزود: این کلاس ها علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی هم می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت دهه فجر، تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، عکاسی و جشنواره ها و همایش ها با محوریت کنگره 3400شهید والامقام اردبیل برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه ها باید در راستای ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و فعال سازی هرچه بهتر حوزه پرورشی مدارس، دشمن شناسی و تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب های مختلف به ویژه هنر و تبین جایگاه و فرهنگ ایثار و شهادت و حجاب باشد تا خروجی و تاثیر عملی در بین دانش آموزان داشته باشد.

فرماندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه از دانش آموزان نخبه و موفق در اردبیل حمایت می شود، گفت: دانش آموزان نخبه و موفق در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ/ دانش آموزان نخبه و موفق در اردبیل حمایت می شوند

لزوم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ/ دانش آموزان نخبه و موفق در اردبیل حمایت می شوند