مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-28سياسي

ابلاغ دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزشی شوراهای شهر


رییس شورای عالی استان ها از ابلاغ دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزشی شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط وزارت کشور خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری  فارس، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزشی شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط وزارت کشور، گفت: در راستای اجرای ماده 15 قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور، شورای عالی استان ها با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن اولیه این دستورالعمل را تهیه و در جلسه مشترک با مقام عالی وزارت کشور که هفته گذشته برگزار شد، نهایی و از سوی وزیر کشور برای اجرا به شورای عالی استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: به موجب این دستورالعمل میزان دو دهم درصد از عوارض متمرکز در اختیار وزارت کشور بابت ارتقای سطح دانش شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا هزینه خواهد شد.

رییس شورای عالی استان ها ادامه داد: بر همین اساس میزان 25 درصد از کلیه وجوه مورد اشاره در راستای آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شوراهای اسلامی شهر و روستا و شوراهای فرادست، در اختیار شورای عالی استان ها قرار می گیرد.

سروری با اشاره به جایگاه قانونی شورای عالی استان ها در راستای آموزش و توانمندسازی اعضای شوراها، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات متم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزشی شوراهای شهر

ابلاغ دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزشی شوراهای شهر