مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-28اقتصادي

ساماندهی کهنه فروشان خیابان مولوی در منطقه 12 تهران


شهردار منطقه 12 از طرح ساماندهی کهنه فروشان به صورت روزانه در خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر یزدی با اشاره به اهمیت ویژه محله مولوی در منطقه 12 گفت: این محله اماکن مهمی از جمله بازار مولوی، بازارچه پارچه فروش ها، کلیسای طاطاووس، کوچه باغ ایلچی و… را در دل خود جای داده و همین امر موجب شده شهروندان بسیاری روزانه به قصد خرید و بازدید از بافت تاریخی پا به این محله بگذارند.

شهردار منطقه 12 تهران به حضور افرادی که هر روز ساعت دو بعدازظهر تا پاسی از شب اقدام به کهنه فروشی و ایجاد سد معبر در پیاده روها و معابر خیابان مولوی می کنند، اشاره کرد و افزود: وجود کهنه فروشان در خیابان مولوی و اقدام آن ها به فروش اجناس غیرمرغوب در پیاده روها، موجب سد معبر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده است.

وی با اشاره به حساسیت این محله از حیث قرارگیری در مرکز شهر و بافت قدیمی تهران بیان کرد: به منظور حذف زوائد بصری و جلوگیری از بروز مشکلات زیست محیطی که در اثر حضور کهنه فروشان ایجاد می شود، رفع سد معبر در این محور از اهمیت به سزایی برخوردار بود و در دستور کار قرار گرفت.

یزدی در مورد اجرایی شدن طرح ساماندهی خیابان مولوی خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کهنه فروشان خیابان مولوی در منطقه 12 تهران

ساماندهی کهنه فروشان خیابان مولوی در منطقه 12 تهران