مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-28سياسي

بهادری جهرمی: رشد اقتصادی کشور به بالای سه درصد رسیده است


در دهه اخیر به دلیل اعتماد و تکیه به آمریکایی ها و فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب، سرعت رشد ما از گذشته کمتر شد ولی در مجموع 44 سال، - سخنگوی دولت گفت: در دهه اخیر به دلیل اعتماد و تکیه به آمریکایی ها و فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب، سرعت رشد ما از گذشته کمتر شد ولی در مجموع 44 سال، دستاوردها و سرعت رشد ایران قابل توجه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی طی سخنانی در جمع مردم شهرستان پیشوا با اشاره به سیر تحولی انقلاب اسلامی، گفت: مسیری که ایران پیش از انقلاب اسلامی طی می کرد، آن چیزی نبود که مردم ما انتخاب کرده باشند، بلکه استعمارگران وضعیتی را برای ما تعیین و به کشور تحمیل کرده بودند، ولی مردم ایران در انقلاب اسلامی این وضعیت را به نفع خود تغییر دادند.

وی افزود: دشمنی دشمنان برای ما هزینه ایجاد می کند، ولی تجربه نشان داده که هرگز نمی توانند ما را در مسیر پیشرفت متوقف کنند.

با وجود تمام این دشمنی ها، وضعیت امروز ما در حوزه های مختلف مانند نظامی، بهداشت و درمان، رفاه اجتماعی و علمی و فناوری، با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست و به استناد آمارهای جهانی رشد چشمگیری داشته است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: هرچند در دهه اخیر به دلیل اعتماد و تکیه به آمریکایی ها و فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب، سرعت رشد ما از گذشته کمتر شد، ولی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: رشد اقتصادی کشور به بالای سه درصد رسیده است

بهادری جهرمی: رشد اقتصادی کشور به بالای سه درصد رسیده است