مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:002023-01-28سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران قطعا اقدام پارلمان اروپا را بی پاسخ رها نمی کند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی ها به خوبی می دانند که اقدام شان علیه سپاه پاسداران چه عواقبی به دنبال دارد و قطعا جمهوری اسلامی ایران این اقدام را بی پاسخ رها نخواهد کرد.

- روح الله حضرت پور طلاتپه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ماه های گذشته در یک جنگ ترکیبی دنباله دار قرار دارد که برخی عوامل خودفروخته داخلی و لابی های آمریکایی، صهیونیستی، اروپایی و گروه های ضد انقلاب خارجی در آن نقش ایفا می کنند.

وی تحرکات اخیر اروپا را به خاک پاشیدن به چهره خورشید تعبیر کرد و گفت: با این وجود ما نسبت به این موضوع به اروپا و کشورهای اروپایی هشدار جدی می دهیم؛ اروپا به خوبی می داند که این اقدام چه عواقبی به دنبال دارد و قطعا جمهوری اسلامی این اقدام را بی پاسخ رها نخواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این اقدام اروپایی ها از پایه و اساس بر خلاف قوانین و موازین بین المللی و بدعتی جدید است، تصریح کرد: اینکه اروپایی ها از شناسایی جاسوس هایشان در ایران خشمگین شوند و سپاه عزیز را تروریستی بنامند، هم بسیار مضحک و جالب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران قطعا اقدام پارلمان اروپا را بی پاسخ رها نمی کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران قطعا اقدام پارلمان اروپا را بی پاسخ رها نمی کند