مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:262023-01-28اجتماعي

آماده باش هلال احمر برای بارش برف و باران در 19 استان کشور


سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر درپی پیش بینی بارش شدید برف و باران در 19 استان کشور خبر داد.

- صادق محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع مداخلات جوی در برخی از استان های کشور گفت: برابر پیش بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی بارش شدید باران و وزش شدید باد در روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان های ایلام و شمال استان خوزستان پیش بینی شده است.

همچنین بارش شدید برف و باران و احتمال ریزش بهمن نیز در این دو روز در استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، زنجان، اردبیل، قزوین، البرز، تهران، قم، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شمال و غرب سمنان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر امدادگران خود در این استان ها را به حالت آماده باش درآورده است و تمهیدات و تجهیزات لازم نیز برای مقابله و امدادرسانی در حوادث احتمالی پیش بینی شده است.

خبر پیشنهادی: با رعایت این هشدارها زمستان را سلامت سر کنید سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه لازم است مردم نیز یکسری موارد را رعایت کنند، گفت: پرهیز از صعود به ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر برای بارش برف و باران در 19 استان کشور

آماده باش هلال احمر برای بارش برف و باران در 19 استان کشور