مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-28سياسي

احیای تالاب بین المللی انزلی بدون آزمون و خطا باشد


استاندار گیلان با بیان اینکه در احیای تالاب بین المللی انزلی آزمون و خطا نباید باشد، گفت: محل برداشت رسوب در تالاب بین المللی انزلی باید مشخص شود و برای استفاده و برداشت از رسوب از ظرفیت پیمانکاران استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی بعدازظهر امروز در نشست بررسی چالش های احیای تالاب بین المللی انزلی با بیان اینکه هم افزایی خوبی میان دستگاه های اجرایی در احیای تالاب بین المللی انزلی وجود دارد، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه تاکنون روند و پیشرفت عملیات احیای خوب و مناسب بوده است.

  وی یکی از مشکلات حوزه تالاب بین المللی انزلی را عدم تعیین تکلیف اراضی کشاورزی دانست و افزود: باید اراضی کشاورزان در محدوده تالاب بین المللی انزلی و همچنین مناطق چراغ پشتان، ماراگوده و پیل علی باغ در محدوده تالاب انزلی تعیین تکلیف شود در غیر اینصورت در ادامه با مشکل مواجه خواهیم شد.

  نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسیدگی به وضعیت سرریز فاضلاب ها از 11 رودخانه منتهی به تالاب انزلی افزود: فاضلاب شهرهای اطراف تالاب بین المللی انزلی به این منطقه ریخته می شود لذا باید ضمن استفاده از ظرفیت بومیان محله، از توقف در عملیات احیای تالاب هم جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تالاب بین المللی انزلی بدون آزمون و خطا باشد

احیای تالاب بین المللی انزلی بدون آزمون و خطا باشد