مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:162023-01-28حوادث

کشف 146 کیلوگرم مواد مخدر در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز به خبرنگاران، با اشاره به اهمیت نقش مردم در افزایش دستاوردهای پلیس، اظهار کرد : در راستای مبارزه با مواد مخدر ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران به یک دستگاه کامیون ولوو و یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب شرق کشور عازم تهران بودند مشکوک شده و خودروها را مورد بازرسی قرار دادند و در نهایت موفق به کشف 86 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری دو متهم در این باره شدند.

وی افزود: همچنین به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهر ، موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان و نحو فعالیت این افراد با هماهنگی قضایی در  دو عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

بهدانی فرد با بیان اینکه ماموران در بازرسی از متهمان 10 کیلو و 850گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند، ادامه داد: در این ارتباط 6 متهم شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

زمینگیرشدن قاچاقچیان با 34 کیلوگرم تریاک در خاتم فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه تصریح کرد: در پی انجام یک عملیات پلیسی در شهرستان خاتم، مأموران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 146 کیلوگرم مواد مخدر در یزد

کشف 146 کیلوگرم مواد مخدر در یزد