مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:012023-01-28اقتصادي

101 ایلامی بهبود یافته از اعتیاد تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند


نورعلیوند مدیر کل بهزیستی استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به فعالیت 15مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد و یک مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در استان به صورت بخش خصوصی با نظارت این اداره کل، به پذیرش مصرف کنندگان مواد مخدر در این مراکز اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال در مجموع دو هزار و 452 نفر در این مراکز پذیرش و مورد درمان قرار گرفته اند.

وی در خصوص حمایت از مصرف کنندگان مواد مخدر که مشکل مالی برای پذیرش در مراکز ترک اعتیاد و روند درمان دارند افزود: در این زمینه با پرداخت یاری برگ از این افراد حمایت می شود که در 9ماهه امسال در مجموع از 218 نفر حمایت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: علاوه بر این امسال 730نفر از معتادان متجاهر نیز در مراکز اقامتی مورد پذیرش برای ترک قرار گرفته اند.

نورعلیوند گفت: 101 نفر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد با هدف کسب شغل و درآمد تسهیلات اشتغالزایی از طریق این اداره کل دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بهزیستی در کنار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بهبود یافتگان آموزش مهارت های زندگی به این افراد را در دستور کار قرار داد که این افراد مهارت های خودآگاهی، ارتباط موثر، کنترل استرس، خلاقیت و مهارت کسب و کار را کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 ایلامی بهبود یافته از اعتیاد تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند

101 ایلامی بهبود یافته از اعتیاد تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند