مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-28اقتصادي

پرداخت 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه بنیاد برکت به بخش ماژین شهرستان دره شهر


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی جهت اشتغالزایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام حین بازدید و سرکشی از گارگاه تولید ذغال در بخش ماژین شهرستان دره شهر گفت: بنیاد برکت در راستای ایجاد اشتغال پایدار، افزایش تولید و حفظ کارگاه های تولیدی فعال به صورت جدی و عملی قدم بر می دارد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی جهت اشتغالزایی، راه اندازی و حمایت از کارگاه های تولیدی در بخش محروم ماژین شهرستان دره شهر پرداخت شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام ادامه داد: از سال گذشته تاکنون بیش از 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه با تنفس، بازپرداخت 7 ساله و اقساط 6 ماه یک بار، به بخش ماژین شهرستان دره شهر تعلق گفته است.

زارع با اشاره به این که از صفر تا صد پرداخت تسهیلات توسط کارشناسان مجرب نظارت دقیق صورت می گیرد گفت: اشتغالزایی بنیاد برکت تبدیل به یک الگو شده و تاکنون کارهای خوبی در راستای کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سطح استان ایلام انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه بنیاد برکت به بخش ماژین شهرستان دره شهر

پرداخت 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه بنیاد برکت به بخش ماژین شهرستان دره شهر