مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-28اقتصادي

افتتاح پنج پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر


سرپرست ورزش و جوانان کرمانشاه از افتتاح پنج پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر خبر داد.

- منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر اجرای حدود یک هزار برنامه وزرشی، فرهنگی و آموزشی افتتاح پنج پروژه ورزشی مهم در دهه فجر را نیز خواهیم داشت.

وی اشاره ای به مجموع پروژه های مهمی که در دهه فجر افتتاح می شوند داشت و افزود: یکی از این پروژه ها افتتاح زمین چمن مصنوعی استاندارد در شهرستان هرسین به مساحت هفت هزار متر مربع با تامین اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ابلاغی زارت ورزش و جوانان است.

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی استاندارد شهرستان دالاهو به مساحت هفت هزار متر مربع و اعتبار 6 میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی، 2 زمین چمن مینی فوتبال در روستای نخت حسین سلطان و روستای سرچغا از توابع شهرستان دالاهو مجموعاً به مساحت 2 هزار و 300 متر مربع با اعتبا سه میلیارد تومانی سایر پروژه های برنامه ریزی شده و قابل افتتاح در دهه فجر است.

حاتمی در پایان با تاکید براینکه اجرای برنامه های دهه فجر بر مبنای مشارکت و نشاط اجتماعی و عمومی خواهد بود، خاطر نشان کرد: تجدید میثاق با شهدای والامقام، افتتاح پروژه های ورزشی، دیدار و تجلیل از ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پنج پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر

افتتاح پنج پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر