مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-28اقتصادي

101 نفر بهبود یافته ایلامی از اعتیاد تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند


101 نفر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد با هدف کسب شغل و درآمد تسهیلات اشتغالزایی از طریق این اداره کل دریافت کرده اند.

- نورعلیوند مدیر کل بهزیستی استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به فعالیت 15مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد و یک مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در استان به صورت بخش خصوصی با نظارت این اداره کل، به پذیرش مصرف کنندگان مواد مخدر در این مراکز اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال در مجموع دو هزار و 452 نفر در این مراکز پذیرش و مورد درمان قرار گرفته اند.

وی در خصوص حمایت از مصرف کنندگان مواد مخدر که مشکل مالی برای پذیرش در مراکز ترک اعتیاد و روند درمان دارند افزود: در این زمینه با پرداخت یاری برگ از این افراد حمایت می شود که در 9ماهه امسال در مجموع از 218 نفر حمایت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: علاوه بر این امسال 730نفر از معتادان متجاهر نیز در مراکز اقامتی مورد پذیرش برای ترک قرار گرفته اند.

نورعلیوند گفت: 101 نفر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد با هدف کسب شغل و درآمد تسهیلات اشتغالزایی از طریق این اداره کل دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بهزیستی در کنار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بهبود یافتگان آموزش مهارت های زندگی به این افراد را در دستور کار قرار داد که این افراد مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 نفر بهبود یافته ایلامی از اعتیاد تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند

101 نفر بهبود یافته ایلامی از اعتیاد تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند