مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-28ورزشي

5 پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح می شود


سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتتاح پنج پروژه ورزشی در استان طی ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

- منوچهر حاتمی با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارکه فجر، اظهارکرد: در این ایام پنج پروژه ورزشی شامل چهار زمین چمن مصنوعی استاندارد و مینی فوتبال و یک سالن اختصاصی ووشو در استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی استاندارد شهرستان هرسین در مساحت هفت هزار متر مربع از محل اعتبارات ملی و ابلاغی وزارت ورزش و جوانان با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی شهرستان دالاهو از دیگر پروژه های افتتاحی این ایام است، تصریح کرد: این زمین نیز با اعتبار شش میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دو زمین چمن مینی فوتبال هم جمعا به مساحت 2300 متر مربع در روستاهای تخت حسین سلطان و سرچغا شهرستان دالاهو در ایام دهه فجر افتتاح خواهند شد که برای آنها سه میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

حاتمی همچنین از آماده شدن سالن اختصاصی ووشو شهرستان هرسین با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این فضای ورزشی نیز به مناسبت دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح می شود

5 پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح می شود