مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-28سياسي

امکانات پزشکی قانونی کرمان متناسب با حجم ارائه خدمات نیست


رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که خدمات پزشکی قانونی بسیار گسترده است، گفت: متاسفانه در بسیاری از استان ها از جمله کرمان امکانات پزشکی قانونی متناسب با ارائه خدمات نیست و این امر باعث گلایه مندی مردم است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که خدمات پزشکی قانونی بسیار گسترده است، گفت: متاسفانه در بسیاری از استان ها از جمله کرمان امکانات پزشکی قانونی متناسب با ارائه خدمات نیست و این امر باعث گلایه مندی مردم است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز هشتم بهمن ماه در نشست شورای قضایی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به پیگیری دستگاه قضایی برای رفع مشکلات موجود در حوزه پزشکی قانونی افزود: این مشکلات در سطوح استانی و ملی مورد پیگیری قرار می گیرد زیرا مردم انتظار دارند خدمات پرشکی قانونی در نزدیکترین مکان و با کیفیت و سرعت لازم ارائه شود.

وی با اشاره به این مطلب که پزشکی قانونی از ادارات تاثیرگذار در کنار دستگاه قضایی است، گفت: نظرات کارشناسی پزشکی قانونی که برای قوه قضاییه و قضات ارسال می شود، گزارشاتی فنی و تخصصی است و اگر این نظرات در پرونده ها نباشد، قاضی امکان تصمیم گیری درست و قانونی را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات پزشکی قانونی کرمان متناسب با حجم ارائه خدمات نیست

امکانات پزشکی قانونی کرمان متناسب با حجم ارائه خدمات نیست