مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-28سياسي

مدیریت اراضی تالاب انزلی تعیین تکلیف نشده است


دادستان انزلی بر ضرورت تخصیص حق آبه تالاب بین المللی انزلی تأکید کرد و گفت: هنوز مدیریت اراضی تالاب انزلی تعیین تکلیف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر سبحانی ظهر شنبه در نشست بررسی چالش های احیای تالاب بین المللی انزلی با اشاره به لزوم احیای این تالاب ارزشمند اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای بر اساس ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب به عنوان مالک و متولی اصلی تالاب به شمار می رود و هرگونه عملیات باید توسط متولی آن انجام شود.

وی با اشاره به انجام عملیات لایروبی در مناطق 5 و 6 تالاب انزلی افزود: باید مشخص شود که لایروبی در تالاب انزلی با چه کیفیتی انجام شده و رسوبات لایروبی شده چه شده است.

سبحانی با بیان اینکه تعیین پهنه و بستر تالاب هم وظیفه آب منطقه ای است، ادامه داد: روگاهای موجود در شهر انزلی باید هرچه سریعتر لایروبی شوند تا ارتزاق قایقرانان و بومیانی که به عنوان ذینفعان این تالاب هستند رونق یابد.

وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروز و ورود گردشگران به انزلی روزانه 10 هزار نفر گردشگر در تالاب انزلی برای تماشای این موهبت الهی توسط قایقرانان جابه جا می شوند و باید ظرفیت های موجود در این شهرگردشگر پذیر افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت اراضی تالاب انزلی تعیین تکلیف نشده است

مدیریت اراضی تالاب انزلی تعیین تکلیف نشده است