مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-28حوادث

باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند


باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و دستگیر شد که طبق اعتراف متهمان 400 دستگاه گوشی توسط مالخر تبعه خارجی به افغانستان منتقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ مصطفی صادقی با اعلام این خبر که باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند، اظهار کرد: در راستای اعلام گوشی قاپی در نقاط مختلف شهر موضوع در دستور قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد.

 رییس پلیس آگاهی مشهد افزود: در ادامه تحقیقات باند چهار نفره گوشی قاپی که بین 18 تا 22 سال سن دارند، شناسایی و دستگیر شدند.

صادقی تصریح کرد: این باند طی 6 ماه گذشته در نقاط مختلف شهر گوشی شهروندان را به سرقت می بردند که طبق اعلام برخی از مالباختگان از روشهای خشن نیز برای سرقت استفاده می کردند.

وی بیان کرد: طبق اعتراف متهمان، گوشی های سرقت رفته به مالخر تبعه خارجی تحویل داده می شد و در این راستا حدود 400 گوشی به افغانستان منتقل شده است.

رییس پلیس آگاهی مشهد ادامه داد: تاکنون 150 نفر مالباخته به پلیس آگاهی مشهد برای شناسایی متهمان مراجعه کرده اند.

سرهنگ صادقی افزود: شهروندانی که در 6 ماه گذشته گوشی های تلفن همراهشان به سرقت رفته برای اعلام شکایت و شناسایی متهمان به پلیس آگاهی مشهد واقع در بلوار جمهوری، انتهای خیابان بزرگمهر مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند

باند سرقت گوشی در مشهد شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند