مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-28سياسي

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال ها تحویل مشتریان شد


طی مدت کمتر از 10 روز از دستور نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، - ایسنا/کرمان رییس حوزه قضایی بروات گفت: طی مدت کمتر از 10 روز از دستور نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد 90 خودرو از سوی شرکت ریگان خودرو پس از گذشت سال ها تحویل مشتریان این شرکت شد.

معین افشاری امروز هشتم بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته به دنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است.

وی اضافه کرد: در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی، صنایع، گمرک و سایر بخش ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: نهایتا در سفر نماینده عالی قوه قضاییه در استان به شرق کرمان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان بود، همه محدودیت های شرکت ریگان خودرو در این رابطه رفع و امروز اولین گروه از مشتریان شرکت ریگان خودرو بعد از گذشت سال ها موفق به دریافت خودروهای خود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال ها تحویل مشتریان شد

اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال ها تحویل مشتریان شد