مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-28فرهنگي

فیلم جنگی که شاهکار ادبی را نابود کرد


منتقدان آلمانی، فیلم در «جبهه غرب خبری نیست» را به دور شدن بیش از حد از رمان ضد جنگ «1928سال» نوشته «اریش ماریا رمارک» متهم می کنند.

- منتقدان آلمانی، فیلم در جبهه غرب خبری نیست را به دور شدن بیش از حد از رمان ضد جنگ 1928سال نوشته اریش ماریا رمارک متهم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، این فیلم با 9 نامزدی اسکار و 14 نامزدی در جوایز آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا)، می تواند به پرافتخارترین فیلم آلمانی تمام دوران تبدیل شود اما در کشور مبدأ، ساخته ادوارد برگر منتقدان را خیلی تحت تأثیر قرار نداده است.

این فیلم که به سفارش نتفلیکس ساخته شد و یک ماه پس از اکران سینمایی خود در این سامانه نمایش آنلاین عرضه شد، می تواند در ماه مارس به اولین فیلم بلند آلمانی تبدیل شود که از سال 2007 و فیلم زندگی دیگران ، برنده جایزه اسکار می شود و حاکی از جذابیت فزاینده فیلم های غیرانگلیسی زبان در سینمای جهان است.

با این حال این درام جنگی پس از اکران در آلمان با انتقاد منتقدان روبرو شده است و آنها معتقدند که این فیلم یک اثر کلاسیک ادبی را به نمایشی شیفته اسکار تبدیل می کند و مورخان نظامی نیز از اشتباهات تاریخی این فیلم شکایت کرده اند.

بخش عمده ای از انتقادات مربوط به محبوبیت خدشه ناپذیر رمان ضد جنگ نوشته اریش ماریا رمارک در سال 1928 است که توسط نازی ها مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم جنگی که شاهکار ادبی را نابود کرد

فیلم جنگی که شاهکار ادبی را نابود کرد