مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-28ورزشي

5 پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر افتتاح می شود


سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از افتتاح پنج پروژه ورزشی در شهرستان های استان کرمانشاه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، منوچهر حاتمی سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از افتتاح پنج پروژه ورزشی در شهرستان های استان کرمانشاه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

وی گفت: چهار مورد از این پروژه ها زمین چمن مصنوعی استاندارد و مینی فوتبال و یک مورد سالن اختصاصی ووشو است که با مشارکت بخش خصوصی در هرسین آماده افتتاح است.

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: زمین چمن مصنوعی استاندارد شهرستان هرسین به مساحت 7 هزار متر مربع، از محل اعتبارات ملی و ابلاغی وزارت ورزش و جوانان با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی استاندارد شهرستان دالاهو به مساحت 7 هزار متر مربع و 6 میلیارد تومان اعتبار از محل استانی، 2 زمین چمن مینی فوتبال در روستای تخت حسین سلطان و روستای سرچغا از توابع شهرستان دالاهو جمعا به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع و 3 میلیارد تومان اعتبار استانی، پروژه های احداثی قابل افتتاح ورزش استان کرمانشاه در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی همچنین از آماده شدن یک باب سالن اختصاصی ووشو در شهرستان هرسین با مشارکت بخش خصوصی نیز خبر داد و گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر افتتاح می شود

5 پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر افتتاح می شود